Feb 5, 2009

EVIL INSIDE HER BODY....haiyo!!!

Setiap kali aku melihat dirinya yang bertopengkan wajah lemah lembut dan sifatnya yang sopan-santun, membuatkan aku menjadi menyampah dan meluat.

Ingin sekali aku mendedahkan ‘the evil inside her body’ yang tersirat di sebalik perwatakannya. Terasa ‘cap lima jari’ begitu ringan untuk menyinggah di pipinya sebagai balasan mengumpat dan menjaja tentang diriku.

Ikutkan hati, aku ingin sekali bersemuka dengan si dia dan lontarkan kata-kata kesat tepat ke arah mukanya sebagai membalas perasaan yangku pendam bertahun lamanya. Biar dia tahu betapa sakitnya hatiku atas perbuatan yang menjengkelkan itu.

Bukan sifatnya saja menjengkelkan malah mukanya juga membuat aku panas hati. ‘Dia’ begitu tepat dilabelkan sebagai ‘GOOD PRETENDER’. Setelah habis menjual modal seseorang itu, si ‘dia’ dengan slamber bersembang bagai tiada apa-apa yang berlaku.

Dia layak mendapat anugerah ’Pelakon Hipokrit Terbaik’. Tolonglah sesiapa sedarkan kepada si dia mengenai sifatnya yang suka mengutip dan menjaja keburukan seseorang itu walaupun di mata orang lain perkara tersebut tiada apa-apa.

Sungguh aku tidak mengerti manusia spesis ini. Seharusnya spesis ini pupus saja di muka bumi. Ibarat virus yang akhirnya akan menjatuhkan seseorang itu sedikit demi sedikit.

Kerna bagiku spesis ini bukan sahaja akan memporak-perandakan keadaan, malah kemungkinan akan meletusnya perang dunia III. Bagiku dia seorang pengecut yang berani bercakap di belakang.

Turut menyakitkan hati, aku sedikitpun tidak pernah memukul canang mengenai dirinya itu yang menjengkelkan.

Aku berharap dia sedar akan perbuatannya dan cuba memperbetulkan dirinya dengan menggunakan akal yang dikurniakan oleh tuhan. Bagiku selagi aku tidak menyentuh kau, jangan kau cuba menyentuh aku kerna sekali aku disentuh 10 kali dirimu akan ku sentuh....

Mind your own bussiness.....!!!!

No comments:

Post a Comment