Feb 10, 2009

semuanya baru

Petang tadi aku berbual sebentar bersama ketua desk bongkar yang baru.
Perbualan selama kira-kira 10 minit tersebut mendedahkan pelbagai perkara baru yang bakal berlaku dalam team bongkar, antaranya...

1- kemungkinan team bongkar akan banyak membuat tugasan outstation....heh
2- kini tiada lagi pasangan dan setiap seorang perlu menyediakan satu story
3- bongkar hanya akan mempunyai partner apabila melakukan assgn luar daerah
4- abg jebong juga turut menyatakan kemungkinan akan menukar partner sedia ada
5- terdapat tiga subjek utama berkaitan dengan pembongkaran iaitu jenayah, kepenggunaan dan isu semasa.

apa yang boleh aku katakan di sini, aku hanya mengikut rentak yang bakal berlaku. setiap perubahan ada kebaikannya. aku menyambut baik setiap perubahan. aku sudahpun menyatakan apa yang kurasakan kepada abang jebong, berharap team bongkar akan menjadi teguh dengan pimpinan abang Jebong....GAMBATE KUDASAI...!

P/S- tiba waktunya untuk aku bercuti bermula esok sehingga ahad ini....yahoooo......sekembali dari percutian aku berharap akan menjadi orang yang baru dan bersedia dengan tugasan baru bersama bos baru....yeah..

No comments:

Post a Comment